Wyświetlanie
Nowe tryby wyświetlania w Rhino są szybsze, bardziej stabilne oraz w pełni wykorzystują możliwości współczesnych kart graficznych. Przykładem mogą być shadery korzystające z procesora graficznego GPU oraz optymalizacja użycia pamięci. Dla większości kart skutkuje to szybszą, stabilniejszą pracą oraz ładniejszym wyświetlaniem.
Prędkość
Najnowsze metody wyświetlania w Rhino dopasowują się do różnych poziomów OpenGL® na podstawie możliwości karty graficznej.
W miarę możliwości, Tesselacja GPU przenosi większość geometrii na kartę graficzną, co skutkuje znacznym wzrostem prędkości na kartach, które ją obsługują.
Pozioma oś reprezentuje czas odświeżania widoku 100 razy. Krótsze słupki to lepszy wynik.
Estetyka
Nowe metody wyświetlania zapewniają spójne i estetyczne efekty na szerszej gamie kart graficznych.
Poprawione tryby wyświetlania
Nowe i poprawione tryby wyświetlania generują zachwycające obrazy w wysokiej rozdzielczości w czasie rzeczywistym.
Krzywe i punkty
Krzywe są płynniejsze i wyświetlają się szybciej. Punkty są wyświetlane bardzo szczegółowo.
Wizualizacja w czasie rzeczywistym
Rhino posiada teraz interaktywny podgląd wykorzystujący technikę raytracingu.
… jak również podgląd na żywo z obsługą SSAO, naklejek, map środowiskowych czy mapowania tekstur:
A co z moją kartą?
Ogromna praca jaka została wykonana w tworzenie skutecznych metod wyświetlania (OpenGL) powinna zapewnić obraz wyższej jakości, wyświetlany z większą prędkością na większości kart graficznych. Niestety, nie ma jednak gwarancji na poprawę wydajności w każdych warunkach. Najlepszą metodą na sprawdzenie jak spisuje się na danym sprzęcie jest przetestowanie Rhino 6 dla Windows na własnych modelach. Osoby, które szukają porad na temat testowania wydajności Rhino, mogą skorzystać z pomocy społeczności Rhino.